پست ثابت...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

اخلاقمـ گند استـ ؟؟

بہ خودمـ مربوط استـ
غرورمـ از حد گذشتہ استــ ؟؟

بہ خودمـ مربوط استــ
تمامـ زندگے ام خودخواهانہ استــ ؟؟

زندگے خودمـ استــ
از عده اے متنفر شده امـ ؟؟

تقصیر خودشاלּ استــ ــ
نگاه هایمـ بہ افق دوختہ استـ ؟؟

چشماלּ خودمـ استـ ـ
از ناصحاלּ خوشمـ نمے آید ؟؟

سلیقه ے خودمـ استـــ
صداے خنده امـ ازحدعادے بلندتراستـ؟؟

خوش حالے خودمـ استـ ــــ
عده اے رابہ فراموشے سپرده امـ ؟؟

حافظه ے خودمـ استــــ
دلم مے خواهد ایـــלּ گونہ باشمـ


مجبور بہ تحمل مــــــלּ نیستید
اگہ تحمـُلـ نـَدارے

بالاے صـَفحہ سـَمتـ راستـ 

بیروלּ از ایــــלּ وبــ

آزادیـــــ



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت3:08---9 شهريور 1395
سلام خواهری
من اجی ندام (ایستگاه به ایستگاه قلبم)
خیلی وقته پست نمیزارم
اومدم بهت سربزنم
چطوری گلــــــــــــــــــم؟
به یادتم عزیز


majid
ساعت0:38---16 اسفند 1394
سلام مرسی ازینکه بهم سر زدی و نظر دادی خیلی خوشحال شدم مطالب وبت خیلی زیباست و آرزوی موفقییت میکنم برات. بازم بهم سر بزن و ببخشید دیر اومدم

بهار
ساعت12:03---26 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست $ mahdie $ واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

نازنین
ساعت13:25---29 آبان 1393
چطوری $ mahdie $
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی $ mahdie $ ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
$ mahdie $ منتظرتما
پاسخ: mc mamnun


majid
ساعت14:07---18 مهر 1393
سلام دوست خوبم خیلی زیبا و مطالب خوبی گذاشتی امیدوارم همیشه موفق باشی گلم من لینکت میکنم
ثانیه ها /روزها/ماه ها/ حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند...
پاسخ: hatman


فرشته
ساعت11:03---29 تير 1393
سلام عزیزمممممممم وب خوشگلی داری لینکت کردم اگ دوست داشتی منو لینک کن فدات: X
پاسخ: azizam adres webeto doros nazashti


atefeh
ساعت13:43---9 تير 1393
Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UPДм


پاسخ: chash


mohammad
ساعت0:06---5 تير 1393
عزیزم سایتت مثل خودت خوشچله خله 9کریتم
پاسخ: mcmcmc lotf dariiii


MehrSa
ساعت11:35---15 خرداد 1393
asisam webeto0 do0s dashtam koli b mnm sar bzn
پاسخ: chakerm ajiiiiii


atefeh
ساعت18:13---29 اسفند 1392
سلامم مرسی عزیزم اومدی سر زدی کامنت گذاشتی عالی مثل همیشه نوروزت مبارک باشه
پاسخ: ghorbonet aji jon


atefeh
ساعت14:03---16 اسفند 1392
........♥#########♥

.....♥#############♥

...♥###############♥

..♥#################♥..................♥###♥

..♥##################♥..........♥#########♥

....♥#################♥......♥#############♥

.......♥################♥..♥###############♥

.........♥################♥################♥

...........♥###############################♥

..............♥############################♥

................♥#########################♥

..................♥######################♥

....................♥###################♥

......................♥#################♥

........................♥##############♥

...........................♥###########♥

.............................♥#########♥

...............................♥#######♥

.................................♥#####♥

...................................♥###♥

.....................................♥#♥

.......................................♥

.......................................♥

.....................................♥

...................................♥

.................................♥

..............................♥

............................♥

.........................♥

......................♥

..................♥آپــــــم

.............♥

.........♥

......♥

....♥

......♥......................♥...♥

..........♥.............♥............♥

..............♥.....♥...................♥

...................♥.....................♥آپـــ ــــــم

................♥......♥..............♥

..............♥.............♥....♥

.............♥

...........♥

..........♥

.........♥

.........♥

..........♥

..............♥

...................♥

..........................♥آپـــــــــــ
پاسخ: omadammmmmmmmmmmmmmm die gol dokhtar


هستی
ساعت16:16---6 آذر 1392
خوشحالم کردی اومدی
پاسخ: CHAKERIM AJI


هستی
ساعت19:56---30 آبان 1392
وبت خیلی قشنگه اگه دوست داشتی بهم سر بزن
پاسخ: chshm chshm


حدیثه
ساعت17:28---27 آبان 1392
مهدیه جان نذار به همه بگن با چه دختری طرفن من شیش میزنم؟عذر خواهی کن وگرنه......))))))))
پاسخ: khili deleshonam bekhad hameeeeeeeee


پاتوق دلها
ساعت12:33---25 آبان 1392
سلام ابجی با بابام حرفم شده نت نمیام چشم لینکت میکنم



ببخشید
پاسخ: mc dadashi


حدیثه
ساعت1:04---23 آبان 1392
عاشق همین ی جمله ام "مخاطب خاص نداریم ولی دل که داریم"قلب قلب
پاسخ: ghabele shoma ro nadare hadise jan


حدیثه
ساعت1:00---23 آبان 1392
سلام مهدیه جان این حبابات که میترکن قلب میشن خیلللللللللللللیییییییییی با حالن من که فقط نشستم حباب ترکوندمدوست دارم پیروز باشی و پا برجا شنبه میبینمت
پاسخ: hanozam 6 mizani azizam-vala-b jane to-khkhkhhkhkhkhk


رویایی
ساعت20:43---20 آبان 1392
شلااااااااااااام شلاااااااااااام وبت حرف نداره قالبشم خیلی خجله



به منم سر بزن خوشحال میشم منتظرتمااااا بدو بیا
پاسخ: chshm chshm


امير
ساعت18:14---6 آبان 1392
خيلي باحال بود به منم سر بزن
پاسخ: chshm


نسرین
ساعت16:32---6 آبان 1392
یکی نیس به من بگه با این همه درس اینجا چه غلطی میکنی آخه؟؟؟ وااااااااااااالا!!!
پاسخ: b to ch akhe valaaaaa


نسرین
ساعت15:21---30 مهر 1392
سلاااااااااااااااااااام... تغییراتتو دیدم مطالب جدیدتم خوندم همگی عالی مثل همیشه... موفق باشی... یاعلی
پاسخ: mc azizam


mohadese
ساعت13:40---30 مهر 1392
salam aji

mc ke sar zadi va nazar dadi bazam bia khosh hal misham

bos bye
پاسخ: chashm hatman


star
ساعت10:48---2 شهريور 1392
slm webe ghashangi dari age khasti tabadol link konim
پاسخ: bale bale mc


hامین
ساعت19:55---26 مرداد 1392
سلاااااااااااااااام
پاسخ: sllllllllllllllllllllllllm b to


اکبر هراتی
ساعت22:06---24 مرداد 1392
چــــه اشـــتباه بـــزرگــی ســـت ...



تــــلخ کـــردن زنــدگیمــــان بـــرای کســـی کــه در دوری مـــا



شیریـــن تــــرین لحــــظاتِ زندگیـــــش را ســـپـری مـــی کنــد !
پاسخ: zibaaaaaaaaaaaa bood mc dadashi


اکبر هراتی
ساعت22:56---20 مرداد 1392
سلام عیدفطرمبارک شرمنده دیر جواب دادم
پاسخ: eb nadare mc


مجتبی
ساعت18:21---6 مرداد 1392
سلام دوست گلم حالتون خوبه سایت خیلی خوبی دارید خوشحال میشیم با سایت ما تبادل لینک کنید
مهدیه جان منتظرتم>>>


arash
ساعت21:54---11 تير 1392
سلام مهدیه جان
وبلاگ خوبی دارین
موفق باشین


پدرام
ساعت8:19---1 تير 1392
سلام
لذت بردم از بلاگت ، مهديه جوني ي ي ي
مطالبت بوي همه چي ميداد جز جدايي
مياي مدير يكي از بخشهاي انجمن من بشي؟
هر كدوم كه دوس داري
http://blitz.r98.ir/forum
راستي تبادل لينك هم هستي؟
اسم كاربري من modir هستش ، وقتي وارد انجمن شدي از پنل كاربريت برام خصوصي پيام بده
منتظرم بوس باي


مریم
ساعت2:42---24 فروردين 1392
سلام دوست عزیز خوب هستی تو وبلاگ شما مطالب جالبی پیدا کردم خیلی به دردم خورد خواستم بهتون اطلاع بدم که منم سایت تبادل لینک دارم خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم

شادی
ساعت11:33---23 فروردين 1392
سلام دوست گلم حالتون خوبه سایت خیلی خوبی دارید خوشحال میشیم با سایت ما تبادل لینک کنید

کمپ عشق
ساعت21:25---8 فروردين 1392
آرزو میکنم بعد خواهت سالی با ۷ سینه سل, سرطان, سرخک, سیه سرفه, سردرد, سرگیجه, و سرسام همراه داشته باشند!

علی
ساعت21:49---3 فروردين 1392
سلام
راست میگفتی خیلی طرف دار داری و خیلی خواهان
وبلاگت خیلی قشنگه و دوست داشتنی عین خودت
امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق و پیروز باشی
عیدت مبارک.


mamad
ساعت14:38---27 بهمن 1391
مطالبت کشته منو جیگر

neda
ساعت10:33---27 بهمن 1391
شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی



mamad
ساعت21:25---25 بهمن 1391
تعمیرات دل پذیرفته میشود.

بیام خورده های دل شکسته تو جمع کنم،از دلت درشون بیارم،درستشون کنم؟

این گوشه موشه ها یه جایی داری برا من؟


حس_________تنهایی
ساعت10:04---8 بهمن 1391

امروز دلم دوباره شکست….

از همان جاي قبلي…!

کاش مي شد آخر اسمت نقطه گذاشت تا ديگر شروع نشوي….

کاش مي شد فرياد بزنم… پايان!

...دلم خيلي گرفته….!

اينجا نمي توان به کسي نزديک شد!

آدمها از دور دوست داشتني ترند!



کمپ عشق
ساعت21:38---30 دی 1391

ایشالا تو زندگیت شاد باشی اچی


هامون
ساعت17:00---22 دی 1391
بـه ســاבگــے بخشیــدمــ ... حــالا مـــانــבه امـ چِگـــونــه بـِבوלּ او

بـه ســاבگــے زِنـבگــے ڪُنــمــ ...!


مهشيد
ساعت21:28---20 دی 1391
سلام اجي اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن
پاسخ: باشه عزیزم


HamidJC
ساعت13:09---18 دی 1391
سلام من اومدم واقعا وبت عاليه 20

راستي وبلاگت هم خيلي قشنگه

من شما رو لينك كردم شما هم اگه خواستيد و البته قابل دوستيد ما رو لينك كنيد
پاسخ: لینکیدمتون


Mohsen
ساعت14:27---17 دی 1391
سلام، قالب جديد مبااارك.

قشنگه.پاسخ: ممنون


✖مـــــــــیترآ✖
ساعت17:50---16 دی 1391
ghalebe doost dashtani dari

mono ba esme vebam blink o begoo ba che esmi linket konam.پاسخ: ممنون عزیزم...حالابهت میگم...


ستاره شب
ساعت13:03---16 دی 1391
قربانت عسیسم

دریا
ساعت13:01---16 دی 1391
سلام خوبی جیگرمن فاطمه م حالا شناختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

√ Ή д Đ Ĭ τ д κ τ д Ž √
ساعت11:17---15 دی 1391
בلــم نـﮧ عشـــق مــی פֿــــواســت و نـﮧ احســاسات قشـــنگ و

نـﮧ اבعـــاهاے بـــزرگ و نـﮧ بزرگهـــاےپــر اבعـــا...


בلـــم یکـــ בوســـت می פֿــــواســت كــــﮧ بشـــو ב

با او حــرف زב و بعـــב پشـــیماטּ نـــشـב....!


پسرجهنمی
ساعت17:26---14 دی 1391
از چه ترکم داده ای؟
آغــوشــت!
بــوســهـ هـایــت!
عـطــر تــنــت!
لــعــنــتــی...
مــن هــنــوز درد دارم...!!!


خاله زهره
ساعت15:35---12 دی 1391
آینه پرسید : که چرا دیر کرده است ؟نکند دل دیگری اورا اسیر کرده است؟خندیدموگفتم : اوفقط دقایقی چند تاخیر کرده است .گفتم امروز هوا سرد است ،،،شاید،،شاید موعد قرار تغییر کرده است،،

آینه به سادگیم خندید وگفت:احساس پاک تورا زنجیر کرده است.

گفتم از عشق من چنین سخن مگوی

گفت : خوابی؟ سالهاست که دیر کرده است،،،،،،،،،،،،،

در آینه به خود نگاه میکنم،،،،آه ه ه ه عشق توعجب مرا پیرکرده است.

راست گفت آینه ، که منتظر نباش..........

او برای همیشه دیر کرده است......................
پاسخ: ممنون خاله جون توئم اهل دلی ما نمیدونستیم!!!!


غمكـــــــــــده
ساعت23:17---10 دی 1391
slm doste aziz web to ham gashnaghe

un kalme ghom sho layegesh bod behesh miyomad vase hamon
پاسخ: سلام ممنون که اومدین


saeedeh
ساعت19:27---6 دی 1391
سلاآآآآآآآآآآمـــپاسخ: ولی عزیزم تو که آدرس وبتو نذاشتی!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 19 آذر 1398برچسب:,سـاعت 19:15 نويسنده $ mahdie $
яima